Technická data:
motor Buell XB9
převodovka Buell XB
rám Harley-Davidson Sportster
kola Harley-Davidson
nádrž Pepa "INFERNO" Kolínek
lak Vlado
airbrush Petr Šulc / Colorshock
vychytávky: Dvoustupňový centrifugální kompresor M-C-T, poháněný přes elektromagnetickou spojku. Po sepnutí spínače se atmosférický motor promění na přeplňovaný kompresorem. Řízení motoru zajišťuje jednotka Ignitech.
Kompresor – přetlak 1,15 bar při 52000 ot/min.
Tento projekt je součástí vývoje zařízení, které umožní vychutnat sílu a zvuk přeplňovaného motoru při zachování původní elektroinstalace, doplněné o koncový stupeň ovládání vstřiků s vazbou na plnící tlak. Můžete jezdit celý den v klidu, šetřit motor a palivo. Když to na vás přijde, na řídítkách je spínač.