Technická data:

motor                 Buell XB9 

převodovka       Buell XB

rám                    Harley-Davidson Sportster 

kola                    Harley-Davidson 

nádrž                  Pepa "INFERNO" Kolínek         

lak                      Vlado

airbrush            Petr Šulc / Colorshock

 

vychytávky: Dvoustupňový centrifugální kompresor M-C-T, poháněný přes elektromagnetickou spojku. Po sepnutí spínače se atmosférický motor promění na přeplňovaný kompresorem. Řízení motoru zajišťuje jednotka Ignitech.

Kompresor – přetlak 1,15 bar při 52000 ot/min.

Tento projekt je součástí vývoje zařízení, které umožní vychutnat sílu a zvuk přeplňovaného motoru při zachování původní elektroinstalace, doplněné o koncový stupeň ovládání vstřiků s vazbou na plnící tlak. Můžete jezdit celý den v klidu, šetřit motor a palivo. Když to na vás přijde, na řídítkách je spínač.